måndag, september 8

nattvaka, fail hannah, FAIL EMOKORV!!!

Jag har då inte gett upp, sitter vaken fortfarande och väntar på att klockan ska slå tolv. Hannah den jäveln ligger och sover, hm.. vi som hade laddat upp med TVÅ cola, FYRA pk, GODIS, CHIPS!! HANNAH!! jävla .. skitsamma, jag är vaken och sitter ensam i vardagsrummet och ser på 'hemsökta hus' HAHA, det är lääääskigt... :( Ja, såklart hade jag önskat att jag inte satt där själv, men hannah är störd och har gjort mig väldigt besviken. Alla sover, för imorgon är det skola. Jag längtar tills vmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gggggggggggrrrrrr.. sen börjar jag klockan nio och går till två, jag dör. Mamma kommer ta till våld ifall vi inte orkar till skolan, jag förstår hon, man ska inte vaka när det är skoooola!! men jag kommer väl bli sjuk imorgon, gissar jag på. Oj, nu börjar ett nytt avsnitt av hemsökta hus, måste tjila/chila (hahhaha, 'tjilla'-'chilla') fast nu kom jag på att det stavas kila 8) ..... okej, en nytagen bild på min kompis för nuläget, hon är rolig.

Inga kommentarer: