lördag, oktober 25

den här kvällen som jag egentligen inte skulle göra något, eller inte för att jag gjort något, eller jo. Men, ja. For ut med Camilla en snabbis på en rök, sedan for jag hem, försökte skriva något, Emma ringde, så mötte henne och mange. Vi for till ica, jag köpte 2 redbull fast jag redan druckit en innan vi gick in, men när jag har pengar slösar jag det bara på.. sånt, jag i ett nötskal. För jag hade redan 5 redbull hemma plus en pk. Dricker man inte vuxen dricka dricker man annat, som redbull. Japp, sen skulle jag möta Ellen och Amanda för att dom skulle följa mig en bit hem, men näääääe, det drog ju ut sig lite. Så satt där med Jimmy och dom, Amanda försvann och kom sedan tillbaka och sa att hon kunde följa mig en bit hem. Alltså, ja, hundra år senare. Nu sitter jag här, fryser och ska väl ta en varm lång dusch och försöka skriva något ännu en gång. Imorgon har jag lovat mig själv att städa badrummet, för det ser förjävligt ut. Men ännu en söndag väntar och om en vecka kan man tänka 'imorgon är det skola', som vi längtar efter?

Inga kommentarer: