tisdag, oktober 21

Har du kysst någon: ja
Naken: ja
Med bara underkläder: ja
I en säng: ja
I vatten: ja
I regn: jag vet inte ;o inte spöregn iallafall :o
Ute: ja
Uppochner: ja
Sittande: ja
Stående: ja
Där många sett på: ja
Någon du ej varit tms med: ja
Någon som redan är upptagen: ja
I smyg: ja
I skolan: bara puss :o
har du nekat en kyss: ja
blivit nekad: nja, inte vad jag kan komma på
när folk sett på: ja
frågat om en kyss: ja

svarar du inte på dessa frågor kommer ingen vilja kyssa dig i 5 år

RAAAAAAAST, jao. Har svin tråkigt, för ingen annan har rast. Evelina dissar mig as usual, vart kommer hon egentligen ifrån? Hm, har gjort nå test i skolan, vad det nu var, typ kommun test. Annars har jag bara läst och gjort engelska hörövning! Åh, näää nu ska jag prova ringa kittiemauwen.

Inga kommentarer: