onsdag, oktober 1

idag var det j0bbbb-b. Kul var det, roligare än förra gången. För idag gjorde jag faktiskt något, mycket också! He-he.. När vi kom hem, så käkade vi. Sen så hjälpte jag med att flytta lite saker till Paulinas lägenhet. Efter det har jag bara tagit det lungt! Också skulle jag basta, och blev sjuuukt sugen på öl. Men hallå? Redbull :o Det är seriöst det godaste till bastu! Förutom att jag brände mig hela tiden på den där flarpen, men annars, ohgod. Också sen har jag läst pretty much. Jag är skit sliten och trött, kunde typ inte somna inatt. Att vakna sex på morgonen gjorde absolut ingenting bättre. Starten av dagen satt jag mest med mitt huvud dinglande mellan händerna, försökte hålla det upprätt och se pigg och glad ut. Misslyckades radikalt, men blev såsmåningom piggare. Till lunch åt jag pasta sallad med skinka, som var något av det godaste jag ätit på länge. Sist måste jag nämna min hälsa, jag är inte säker på hur mycket onyttigt jag ätit dom senaste två veckorna... och jag är inte säker på att jag vill veta. Det räcker väl? Och ni förstår vart jag vill komma, jag börjar bli otroligt orolig över min hälsa!! Jag kan inte ha pengar och jag måste ha pengar, hur löser man det?

Inga kommentarer: