måndag, oktober 27

Jag har typ blivit nyttigare. För jag har trappat ner med rökningen (2paket i veckan, förut 4-5), fast ökat med snusningen :O.. Sen så äter jag morötter :) (....well, ska börja iallafall8) ) EUhhhm, jag har börjat vara ute och gå (..at least idag!) .. Fast, vi ska börja jag och mamma varje dag! eller när jag är här iallafall 8-). Hmmm, jo. Alltså jag vet inte ens varför jag skriver. Kan nämna att en kille från bra..zili..en (kan inte skriva ordet rakt på sak för att han läser min blogg) addade mig förra året och nu skrev han till mig att jag skulle ta kort på nyaste mac booken, och jag bara: okej.... Så sa han att den typ kommit ut där jag bor och för att verka inne så sa jag att jag visste vad det var och att jag kunde fota den. Sen jag ba: emn varför fotar du inet själv? Han ba: för den har inte kommti ut här ännu. jag ba: okej... Också började jag tänka att saker kommer typ till Sverige sist. Och han ba: hihii, bodde du i USA eller England? :) jag ba: ......

Så nu försöker jag dissa honom, men det är inte lätt, för han skriver hela tiden. Så diskret bytte jag status ;O .. Annars så, mår jag väl mellan. Skulle verkligen behöva någon att prata med, eftersom att känns som om problemen bara växer. Direkt när man börjar må bra, så händer inte det ena så händer det andra. Aja, jag har överlevt förut så det här är väl egentligen ingen match om man säger på det viset ;).

Inga kommentarer: