fredag, november 7

Den här dagen har varit sjukt dålig. Har så dåligt samvete, seriöst? Alla skoldagar har såklart varit mer eller mindre bra, men inte så hääär mindre bra. Stack från första letionen 40 min, och kom inte tillbaka. Andra lektionen var jag hela, men sista så stack jag efter 30 min. Kuk hora också, blir så less. Vill bara inte falla tillbaka till något som aldrig blev något, och sluta komma på positiva anledningar till att lämna klassrummet. Har i och för sig varit rätt tankespridd, dåligt nog. Detssutom kan jag ju skylla på min hosta? Och att min förkylning fortfarande sitter? Fast å andra sidan, man kan bita ihop i värre siutationer, varför inte bita ihop och plugga också? Men jag har iallafall klarat mig ifrån rökningen och varit en passiv rökare. Annars, party like a rockstar with the girlz to night.

By the burn of your eyes
Looking on as I'm starting to realize
I'm a pawn in your game, and this is checkmate

Inga kommentarer: