lördag, november 22

Åhhhh.. Är jätte jääätte trött och vill typ bara ZzZzZzZzZzZzzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzzZZZzzZ* .. Men nä, för jag ska skriva nu. Alltså, Twilight filmen.. Det är nog.. Något av det bästa jag sett? Men.. Det hade jag inte sagt ifall jag inte läst boken innan. SÅ fuck u kuriren som gav dålig kritik, ni har inte läst boken. Och man måste läsa boken. Asså jooooo.. Och JASPER??!?! HAHAHAHA!!!! Jag mer än dog och ville typ lägga mig på golvet och sprattla :/. Men han var HELTUNDERDUNDERBAR! Mwihi :). Annars, Edward var ju ganska .. PRRRRR-PRRR-PRR!! Asså nääääe :/.. Men igår städade jag hela huset efter skolan, sen vilade jag, sen städade jag mer. Sedan ganska myckets enare kom Hannah och vi slog på Madagaskar Escape 2 Africa, pprr. SÅ nåjåååååå, igår såg jag inte ett stjärnfall, utan ett komet fall. Det var prettty obehagligt :O.. Mh-Hm, ;)

Inga kommentarer: