onsdag, november 26

Ja, den här dagen har sannerligen varir bra och jag har varit glad. Men så hände det, något som kom som en chock för mig. Jag satt mig ner, vid köksbordet. Slog på min Ipod, min älskade Ipod. Allt rullade på, men så plötsligt.. Ja, vad kan jag säga? Rest in fred baby, det måste varit något elektroni-attack ellerså.. Men en sak ska jag säga, den där Ipoden, har jag behandlat som ett hjärta. Aldrig i hela mitt liv har jag kastat den i backen, aldrig har jag skadat den, just för att den är allt, precis allt. Jag har haft den i dryga tre år men idag tog det slut.
Bittersweet memories
That is all I'm having left with me
So goodbye, please you just make me cry(right now)
We both know I'm the one you need (and you'r the one i need)

I hope dead treats you kind,
And I hope you have all you've dreamed of
And I wish you joy and happiness (where ever you are :( )
But above all this, I wish you come back!
*BU-BUM*
AND IIIII(iay-iay-iay-iay) WILL ALWAYS LOVE YOU!


That was a song by me, with a little help from my friend Whitney Houston..
Så nu.. nu har jag unnat mig med att försöka hitta din efterträdare, ja.. Det blir en som har dubbelt så mycket minne som dig och ja, den kommer ju inte vara lika repig och fin som du var. Men i just cant go on with just some lodis äcklig rusta shit. But you're still the best, and you sooo know it!

Nu ska jag försöka relaxa och haha, pinsamt(?) ... HAHA!! Jaja iallafall, Kevin Coster är typ världens snyggaste? Nåja, han var det iallafall i sina unga dagar. + pppprrrr skådis! Efter det ska jag översätta my final chapter i engelska boken, thank you very much.

1 kommentar:

Hannah sa...

yohooou, vilken färg ska du köpa? :D

and now we're gonna have same- same!