torsdag, november 20

Jag kunde inte låta bli att glida över till hp's sida för några minuter, bara för att se de nya desingerna. Och jag döööör, jag kanske sagt att jag önskar mig en ny dator? Alltså inte en skärm, utan bara själva datan. Åhgud, skulle aldrig bara glidit över, för nu vill jag ha för mycket. Men deras snygga datorer och billiga priser, vem lockas inte? Min skoldag har gått jätte bra, tog bort vanan att komma försent och skolka (det höll på att bli en 'okej' sak) så dagen gick prima ballerina. Nu väntar jag på att Hannah ska sluta, sen så håller jag på att svimma, ikväll <3!!!
jag måste sluta NU.. but still :(
fucking heart breaker -.-'

1 kommentar:

evelina bogdanoff sa...

'Vart vill du gifta dig? - Eh, och vart kom frågan om man ens vill?' - MENAR DET!!! så kom det efter trettio år :'D och.. HAHAHA JENNY LET ME LOVE YOU!!! indeed!!! '-.-