söndag, november 30

nämen halojsan!

Ikväll har jag varit med Evelina, och är det fortfarande. HmHmHmHm..... Vi har inte gjort något alls, än att varit ute och filmat i skogen och HHAHAH, varit helt utflippade. Och anledningen till varför jag skriver är för att Evelina bad mig att skriva ett roligt inlägg, pfft, som om jag kan? Det lät som om jag trodde att jag kunde det, asså men seriöst, naaah. Sååååå.... Nu loggade hon också in på msn, knäppis? Jag bad hon hämta kameran också sätter hon sig vid en datorn, frisk flicka 98. Hmmmm... Alltså, .. Vi har sett en film som var på tv också, om något psyk ellernå sånt. Och sen så har vi filmat, fast det har jag redan nämnt. Asså, vi är båda rätt övertrötta tror jag. Klockan är fyra nu, typ, ja, najs. Asså nääää, FÖRLÅT MEN JAG ORKAR INTE!!

Inga kommentarer: