tisdag, december 30



1. donkeybutt även dankäjbutt > eR eN mYsCcHet bRa VeN tIlL mEjJ , mYsCcHet bRa KlAsKåMpIzH sOm JaK gIlaR aT lEka MeD pO eN rAzchT. FoR pO rAsteN sO kAn vI rOöKa pO HazcHet. Po LekTioN Vi Kan IntEt VaRa tySta EfTer hazchEt. VoRa bEtyG eR uP i HöGstA gRad Ig:Et .. MyCcHet want To BE boB mArlEy, becuSe i GÅt high.

2. Hur mådde jag egentligen? Var jag hög på riktigt?

3. Vad är http://www.helvetet.com/?!

4. (hittade några dagboksinlägg även)

2006-06-19 12:12

hej. gjorde den här idag. och känner mig jävligt mobbad, éftersom jag inte fattar så mycket. men men, man lär sig med tiden. igår var jag med älskling. men kan ju inte vara med han varje dag eftersom de är så långt ifrån oss.. han bor i töre&jag i luleå(hertsön), så de är en bit. dessutom har dom höjt bussen, asså man måste betala mycket mer än förut. de är jävligt lågt! ;@. whatever, ska till evelina nu /lilljohanna

jag älskar dig jimmy { v

(förlåt, men det gav mig ett litet skratt.. För det första ligger Töre i Luleå?? För det andra hade dom inte alls höjt bussen, jag ljög för att.. Äh halv lång historia. För det tredje, jag älskade aldrig han? ..)

2006-06-19 15:36

hej.. de är en tjej i min data, jag känner mig udda. ojoj. fast de kanske är så för alla, och då känner jag mig inte så udda. men om de inte är så, om de alltså är som jag skrev först, då är jag ju udda. men annars inte. men ja, skitsamma! men.. ska till evelina snart, sen ska vi till hermanH. och sen vet jag inte, är desperat&röksugen, BJUD PÅ EN CIGGJÄVEL! .. :)

(HAHA, CP?! VADÅ TJEJ I DATAN?! jag dör, jag var verkligen uvs ellernå....)

20 jun 2006

hej :D just nu lysnar jag på länken som är på min press, man blir typ fäst vid den och man blir as glad av den :s. de låter som att hon sjunger på finska ^o). men de gör hon nog inte. hon ba: barabaralala ragadagadudej korikangenkirikirikiri kirikungkej warabarararabaaradudendej ertsatsesdej barillasigsbararakdd osv :s :). nu ska jag nog ta en morgon dusch ;o. jo. de lät bra. sen ska jag nog dricka ett glas mjölk. vifråse vad som händer ;). cya / äldjäyh

(hoppas ni la märke till mitt eget skrivna lyrics till purjolök sången, polka sång? whatever. Hur som helst var jag nog inte så... Normal på den tiden jag hängde på HELVETET.COM.)

1 kommentar:

säjroo sa...

Haha, de sjunger faktiskt på finska i purjolökssången, so you hade rätt :D