måndag, december 22

Den här kvällen, som jag skulle fara till stan på.. Ja ni.. JGA HAR TAPPAT BORT MIN JÄVLA ÄCKEL BUSH, JAG HADE ÖVER TRE HUNDRA OCH JAG SKULLE KÖPA EN TILL JULKLAPP TILL HANNAH, OCH STRUMPBYXOR OCJ JÄVLA KNÄ STRUMPOR, MEN NÄR FAN HAR JAG TUR?! Letade när jag kom hem., hade lite för höga förväntningar på att jag skulle finna den, men nä, fann den inte. Så den här kvällen drog vi till hertsökullar och åkte bob. Det var jävligt kul, men kallt om fossingarna! Vi började gå hem halv elva, och jag funderar på att gå coh lägga mig nu typ. Vill bara att onsdag ska komma, sen nyår, men inte skola, nej nej. SÅ....... Lyssna på Jon Lajoie, lyssna på varje ord och njut av hans sanna ord.










Nu ska jag se på tv med mina sötnosar.
Synd att blackis aldrig syns för han är så svart, to bad.
Och nä, han heter inte blackis.

Inga kommentarer: