torsdag, december 18

en sak jag hatar, är youtube. Visst, vad man än söker finns ju (typ) men just det där, att man inte kan lita på filmklippen man ser. För just nu, kommer jag ALDRIG få förtroende för yt igen. Jag tror alla har varit med om ett fridfullt klipp också.. plötsligt.. RAUWEEEEE! eller AAARGHHH!!! Fattar ni? Nä men antingen någon jävla exorcist eller ett jävla monster eller the grudge eller vad som helst, HOPPAR FRAM FRÅN INGENSTANS! Men självklart är det ju ljudet som skrämmer en, typ.. VÄRLDENS ljudhöjning, ett vrål, ett skrik, ett BUH eller ja.. anything! Åååh, det var ett tag sen jag var med om det själv. Men jag VET att det kommer hända snart igen, för har ni märkt en sak? Sånna när skrämsels har börjat bli inmatade i helt vanliga musik videor, man lyssnar, läser en text, också kommer finalen, ARRRRRRGHHH! Jag hatar sånt, hatar hatar hatar! Det där är bara ett exempel, hittade inte det jag egentligen skulle visa. Och ja, det där såg jag i ett kolsvart rum med hörlurar(högt också) , för att jag ville ha den mobilen.

Inga kommentarer: