tisdag, december 30

min ipod är död, for real.

Asså, för någon vecka sedan skrev jag ett inlägg om min ipod. Mer som ett till minne av min käraste. Jag tänkte att det bara spelad uvs och död för att få min uppmärksamhet på riktigt, eftersom den legat åt sidan ett tag. Jag visste inte dock att den var så smart, men tänkte att när jag installerar om den, raderar dens minne, om att jag ens glömt den, DÅ kommer den fungera. Ja, jag gjorde ju det dagen efter.. Hm.. Jag slog på en låt, och den började dampa, blinka, och sen blev det svart. Aldrig har jag trott att något elektroniskt kan vara så smart att ta självmord? Men det var min, min käraste käraste älskling. Aja, tänker mest på tiden tillsammans. Sedan sjuan, herregu.. SJUAN!!! And even then you give up. Jag fattar inte, min relation till den saken, omg. Alltid varit där, alltid funnits där. Och den har jag lyssnat på, MER än på någon person i hela världen! Jag har lyssnat på den dag in och dag ut, gu vad jag lyssnat. Okej, ja, det är en sorts mp3 och man ska lyssna på den, därför finns dom. MEN ÄNDÅ! Åååååh, nu måste jag ju köpa en ny iallafall. Kan alla bara suga kuk? Asså, jag blir så arg! Jag vill inte ens ha råd med en ny, för det kommer jag aldrig ha. Och ALDRIG ATT JAG SKA HA EN VANLIG MP3, JAG SKA HA EN JÄVLA IPOD!!! ...

Inga kommentarer: