måndag, januari 19



Det är lugnt abdullah,
det var lugnt när jag berätta för dig dig.
du vet att jag var hallick och din syrra hon sålde sig.
Men ibland abdullah, då tycker du driver för mycket med mig,
som när du berätta att jag hade aids för min tjej.
Du verka aldrig tycka att det e en sån stor grej,
Men min farsa spöa mig fett när du tjalla att jag var gay.
det är lugnt län ,vi växte upp ihop i betongen,
men varför slog du ut mina tänder med midssommarstången?
Och varför sätter du eld på min hamster josé,
Och sen serverar honom på kebab-buffé.
Alla gäster som var där fick diarré,
du sa att du ångra dig, men jag så dig stå och le!
Men abdullah, mina buffalos är inte en så stor sak.

- Walla, walla walla? hibbila kalla (?)

jag kommer ihåg när du vred av min arm, knak,
det var dagen innan du puttade ner mig från vår rugfrigos tak.
Sen la du en kobra i min sjukhus-säng,
när jag blev biten sa du till mamma att jag var bäng.
Hon la in mig på drog-klinik i två år,
de satte på mig tvångströja och raka av mitt hår.
Men när jag ser tillbaka, då kan jag bara le,
du är så busig abdullah, de e inget fel med de.
Det viktigaste är att du och jag är vänner,
men snälla abdullah, berätta hur du känner!

Inga kommentarer: