lördag, januari 3

HA-HA, jag lämnade in sug mp3n jag köpte igår, fick bara 500 kr tillbaka för att jag hade använt hörlurarna.. lolz?? Eller asså, hygien regel. Så jaooo.. For till elisgiganten och köpte mig en Iriver, som är nåååågot bra, okokok?? Kostade 799 + att jag fick välja valfria hörlurar till. Han frågade om jag gilade kåpor eller snäckor bäst, och dumma jävla jag sa SNÄCKOR! Men han sa det innan han sa att jag skulle få välja vilka jag ville. Sååååå... Lolllz nr2?? Aja, ett par snygga koss ploppar blev det ^^, har velat ha dom förut så.. It will duga. Iallafall, den kostade egentligen 1600? Så HA-HA. Jaja, nu ska jag typ.. Fixa till lite. Asså snälla, det är lördag, och jag vet inte vad som händer. Ska ringa Hannah banan på ett tag, annars... åhh, så sjukt trött :/. Ska försöka få Bananen att spela lite halo med mig också, jag vill jag vill jag vill :(

Inga kommentarer: