söndag, januari 11

SHuuuEz. Åååååååååååh, jag ska sova! sova sova sova. Jag är ju till och med trött :/. Men jag skulle sova nyss, höll just på att stänga av datorn då datan började blinka och .. Det kom ett larm ljud som lät.. 'DI-TIII-DI-TIII' eller 'DI-NII-DI-NII' typ, larm ljud. Också flög det fram värsta rutan också stod det 'Seriously, dont get panic' (okej, det stod bara: få inte panik för vi meddelar bara att något ..) Asså dom hadde typ hittat något som kan vara skadligt. MEN VADÅ INTE FÅ PANIK? are you kidding? Om datan börjar blinka och det där ljudet, och alltså.. VA?!

Anyways, skulle rensa bort det nu, men går inte så bra, eller snarare inte så snabbt. Men lyssnar på Oasis och gäspar. Tänker rätt mycket på skolan, rädd för att falla tillbaka. Jag klarade ju en termin, varför inte en till? Och en till, och en till, och en till, och en till och två till. Varför kan jag bara inte klara alla 3½ år som är kvar? Kanske för att jag är dålig, för att jag ge upp lätt. Eller bara för att jag suger. Åh, hjälp mig? Eller döda mig, då slipper jag resten av skiten i samma veva. Nä man ska inte ge upp, därför ska jag kämpa mig igenom den här veckan till att börja med. Jag kan iallafall inte säga att jag ska klara den här terminen, för allt kan förändras på några sekunde. Så, jag ska iallafall klara den här veckan :).

När jag blir stor och ska söka in på gymnasium, det vill säga snart.
Så ska jag söka in till barn och fritid kanske.

Inga kommentarer: