torsdag, februari 12

Alltså, en sak. Facebook. Jag förstår mig inte på det? Asså, .. Jag kommer aldrig förstå mig på det. Det måste ju bara vara nördar som förstår sig på det. Ingen normal kan förstå sih på det?! Och hur kunde det bli så ett sjukt MÅSTE?! Asså seriöst, för snuttis och allt det där. Sen lunar, sen bdb, nu facebook?! Jag får så panik, för helt plötsligt står det där bara: Stig helmer har svarat på frågan: är Johanna jacobsson Lojal? Eller: Gustav Bajsorvar har svarat på frågan: Hur cool är Johanna? ELLER: Bajsorvar Olsson har svarat på frågan: FINNS JOHANNA JACOBSSON!? Åååååh herregud, vad är det här för något? Har jag en färdig quiz som folk bara kan komma och svara på eller vad?! Asså, ..... Fattar ni? FACEBOOK, och vem är folk?! Åååh, jag tror jag måste dö? Asså jag tror det. Också går det inte att radera sin användare. SICK!

Inga kommentarer: