onsdag, februari 25

jag tror att jag är lite förkyld. Eller så är jag bara jätte trött fortfarande. Vilket jag är. Inatt drömde jag att jag hade en kuk, jag vaknade och jag hade en kuk. Vad mer drömde jag? Ett får sprang utanför fönstret, hela fåret var rakat och hade människo fötter. En röd ferrarri, en riktigt bil som såg ut som röda ferrariz. Hertsöskolan blev ett Leos lekland. Ica blev nerbombat. Sånna sjuka drömmar är feber sympton. Men jag är tveksam på att jag har just feber, så det här skrämmer mig lite.

Försöker vakna till, men det fungerar inte så bra. Kaffe och snus, en onsdag förmiddag. En jag som håller på att somna och måste ge en smäll då och då. Alltså, jag hade tänkt skriva mer, men jag vet inte vad det var som föll över mig nu, typ hundra miljoner kilo john blund pulver?! Gosh.

Inga kommentarer: