onsdag, februari 18

YO! att det redan var inatt jag skrev senast? WHOW. Skolan idag gick kanon, trots att jag varit svin seg så gjorde jag två prov lätt. Hm, vad mer? Bara buddsism kvar, sen har jag 10p till! Hitills har jag ungefär.. OM jag räknade rätt, 75p? IM TOO GOOD TO BE TRUE! Undrar om jag även varit einstain i något liv. Jag har nog varit alla som är bäst. Iallafall, njuter av CK och bara tar det lungt. Ska ut strax med Frida, blir väl snus och kortspel.

Har även möblerat om i hela mitt rum! Nu känns det personligt, fast tapeterna suger balle. Men palla typ tapetsera om ifall vi flyttar om två månader?! PÖH! Lite speciellt möblerat(mublerat?!) .. Men jag är speciell, så vi hjärtar varann så perfekt.

Imorgon vill jag vara ledig, så jag är ledig.
MYS!



Inget annat än läskigt :/

Inga kommentarer: