fredag, mars 13

h-m-hhhh.. were shall i start.....

Jag gick inte på någon mer lektion (mer än den första),
min bror kom och hämtade mig, på ETT villkor:
att jag skulle köpa korv och cola till honom.
Bara för att jag är så rik, så gick jag med på det.

Vad mer??? Fortfarande lika trött och sliten, vill mest bara ta ett iskallt bad (för att det är skönt när man blir varm) och kura ihop mig i sängen. Men ett fel, lilla flickan klockan är bara TJUGO I TVÅ?! Ja, kommer det här bli den längsta dagen i mitt liv? Kommer jag måsta vara vaken och göra ingenting? NEJ, det blir inge dricka, bara för att JAG ville hem, bara för att JAG inte hann springa till skolan på fem min. Seriöst, denna fredag kommer vara knife in my heart and cutt cutt cutt.

Ni märker att jag behöver sova, ellerhur?
ett rakblad, någon?

Vad mer vill jag få sagt.. Kollar ut på den äckliga himmelen och bara suckar, är det här verkligen livet? Klart man ska avundas dom som får som dom vill, klart jag gör det. Hannah och Evelina skulle ringa ikväll, men jag tror nog att dom kommer att glömma bort. Något sånt. VAD MER?! Ja, jag är less. Fast det har jag nog redan sagt, fast kan säga den tusen gånger om, men det räcker.

- Jag hatar för mycket och älskar för lite,
ge mig kärlek.

1 kommentar:

evelina bogdanoff sa...

jag har match juuuuuu.. Halv elva. Så jag kommer inte göra någonting idag ändå så ;/ ;o