måndag, mars 16

Sitter och lyssnar på J.cash och tar det bara lugnt. Imorse har jag levt på en macka och en mängd koppar kaffe + en kall dusch. Men hey, det förklarar ju varför jag fortfarande hållt mig vaken? Känns inte som att jag behöver sova alls, jag skakar lite och har lite orytm i hjärtslagen. Min hjärna dunkar till då och då, mina ögon svider och ja jag skakar. Fast det nämnde jag redan, frågan är: kaffet eller brist på sömn? Min kropp tål nog bara en viss mängd koffein och behöver en viss mängd mer sömn.

Jag gick på lektionen, förvånandsvärt nog. Och jag somnade bara i dryga fem minuter, vad fan började jag tänka på? Någon som spydde och någon som hjälpte, vem var det?! Jag började även pilla sönder ett suddgummi med mina naglar och tänkte väldigt konstigt. Men sen började 1 VK, det var najs, fast jag gått igenom samma sak nu i någon vecka. Jag börjar tro att jag fastnat.

En lektion återstår, nämnligen BILD. Efter det ska jag till hit igen, invänta Hannah och sen bär det av hemmåt. Jag vet inte riktigt vad som händer senare, jag antar att jag ska vara med H? Kanske E också? Jag vet inte, jag vet aldrig särsklit mycket. Och det jag väl vet glömmer jag.



Var det bara jag? Eller?
HAHAHHAHAHAHHA!!!

Inga kommentarer: