torsdag, april 16

Berätta sju sanningar om dig själv;

- Jag är helt beroende av musik.
- .. Och av snus.
- Jag trivs i ensamhet.
- Jag har världens dåligaste självförtroende!
- Jag är helt våldsam ibland :o (omedvetande)
- Också är jag världens blygaste.
- Sen på senare tid så blir jag generad hela tiden.


sex sanningar om hur du var som liten
;

- Jag sov jätte mycket.
- Allt som min bror gjorde ville jag göra.
- Jag tyckte om att gräva i jord.
- Jag hatade typ när man klädde upp mig fint.
- Jag var alltid helt glad.
- Också lite hyperaktiv.


fem sanningar om ditt kärleksliv
;

- kärlek är bajs?


fyra sanningar om ditt familjeliv
;

- Jag skulle dö om Rasmus dog typ.
- öööhhh... Vi har haft jätte mycket problem.
- Jag bor mest hos min mor.
- Och det finns bara en i familjen som kan få mig att gråta.


tre sanningar om ditt kompisliv;

- Jag har världens bästa vänner.
- Evelina är min bästa vän och kommer alltid att vara det.
- Och jag kan bara lita på tre personer av alla :)


två sanningar om min personlighet;

- personlighet? öh. Jag blir lätt arg/irriterad.
- min humor är typ, galet dålig.


en sanning om detta testet;

- JAG LJÖG OM ALLT, HA-HA.

Inga kommentarer: