tisdag, april 14

just nu skriver jag bara för att.. Jag har tråkigt. Och det är min jävla blogg och jag skriver en gång i minuten om jag så vill. Igår läste jag gamla inlägg, eller ja, från typ januari och februari. Lite deprimerad där, jååååh.. Fast alla har sånna dagar, veckor, månader. Vad har jag gjort idag? ÖHMMMM.... lets seee... ingenting. Jag har vaknat, gått ut med hunden, sett massa på yt. Druckit en XRAYYYYYYY, bajs på den.

and oh shit, jag måste även städa mitt rum och börja packa. Har bara packat EN låda, åhherreeeguuuuu! .. Sen så ska jag väl städa lite överallt om jag blir klar innan mamma är hemma. Och ikväll ska vi till sjukhuset, hon hade varit jätte dålig inatt men hon har blivit lite bättre nu. Så nåjååååååå, det var typ allt för mig. Jag skrev jätte mycket men det for bort, men kan ta upp det någon annan dag. Have a najsig mulen dag everybody.

Inga kommentarer: