fredag, september 18

Det var helt sjukt igår, för på dagen hade jag inge feber alls. Men på kvällen, jag dog typ. Svettade sen frös jag och det var så obehagligt, började hallucinera och usch. Fast nu när jag vaknade, kände jag endast att min hals var helt vrikad. DET i sin tur, kan alltiså betyda, att ikväll kan jag festa (y). Okej, visst är jag lite trött och hängig, men det är ju morgod for god sake!

Och detssutom, när jag och E inte kan göra något om helgerna, te.x någon är sjuk. Tror ni inte att det kommer 4753698 erbjudanden om fester och roligheter med bara bra människor. Så idag var det någon fest, som verkar rätt rolig. Should I? För chansen är rätt stor att jag blir sjuk igen till imorgon, vad händer på lördagen då? GAH!! Fredag eller Lördag..

Jaja, ska nu ta ett bad sen dricka lite te.

Inga kommentarer: