onsdag, september 16

Igår när jag pluggade hos E så började deppa över hur ensamt det känns att sova själv helt plötsligt och hon höll med mig, så hon sovde här. Just när vi väl skulle lägga oss började vi bråka. Eller bråk och bråk, E blev less på att jag klagar på att jag är less hela tiden, sen att jag är så kaxig. Så hon började packa sin väska[då vart jag typ ledsen på riktigt], sen hotade hon med att nämna min vän L i sin blogg, RAW!! Men iallafall, jag kom på värsta lösningen.

- Vi måste börja kompromissa..
- Öööh, vad snackar du om?
- Jag slutar säga att jag är less och..
- Och? ..
- DU SLUTAR KALLA MIG TÖNT!!!!

- Varför ska jag sluta kalla dig just tönt och inte cp?
- För jag vet att jag inte är cp, men tönt vet man ju aldrig.

Så ja, idag har det gått rätt bra. Med att hålla våran kompromiss alltså! Vi promenerade hela vägen hem från skolan, och jag råkade där emot nämna att jag var less, men då är hon helt enkelt bara skyldig mig ett tönt. Och det kom ganska snabbt efter 8)..

Och nu, eftersom jag är sjukt trött och sjuuuuuukt hungrig, gjorde jag det ända goda och snabba: broccoli och falafel ;). Samma som igår, hehehehe. Ikväll blir det att hårdplugga, nu när jag börjar komma in i matte världen. Och helgen är fortfarande oklar, samma med nästa helg.. Hmm.. Så bara där har vi två läxor till, god damn!

Inga kommentarer: