tisdag, september 29

jag tänkte så här när jag köpte en mini almenacka eller... whattta hekk det nu är, 'DÅ har jag koll på läxor OCH prov', ööööh... Jag har typ 923879574 läxor och prov nästa vecka, bra koll? Gjorde bort svenskan nyss iallafall, den första seriösa läxan. Eller jaaa.... Seriös och seriös, kan något bli seriöst när jag gjort det? ehhh....

Och Jag är Verkligen inte så onormal som Evelina alltid påstår att jag är! Ni förstår väl bara att hon alltid bara nämner mina konstiga dagar och .. ja. Idag var jag konstig pågrund av lite sömn och nikotin intag hela tiden, DÄRFÖR!(!!!!) Fråga bara alla i min klass, ohgod.

Ikväll ville jag övningsköra, men OJJJJJJJ, vem hade 98359345 läxor? Alltså jag skojar inte, minst tio läxor har vi. Och det är två feta fråge häften inblandade. OCH, vill ni veta varför jag går lärlings? För att jag trodde det skulle vara as lyx, sluta tidigare, mindre läxor, mer frihet. Guess what? Andra klassen slutar typ 12 varje dag och har typ, EN LÄXA?! faaaaaaaaail....

Inga kommentarer: