torsdag, september 24

så sjukt deprimerande kväll och jag fattar inte varför, jag är så arg och det förstår jag inte heller anledningen till. Känns som att jag bara vill typ, döda någon. Så less och trött och less igen. Jävla skola och jävla allt!!! Det är en sån här kväll jag bara hade velat sova, ända tills något bra händer. Okej, jag är säkert svin dålig på att vara uppmärksam på att bra saker faktiskt händer. Men inget som jag vill ska hända verkar ju ske. Så ja, jag vill mest bara sjunka igenom och vänta på att brahet ska gräva upp mig.

Och att jag ska bli så här på evelinas födelsedag? Jag kände mig as dålig när jag började deppa redan vid fikat, därav anledningen till varför jag var så sjukt tyst hela tiden. Sen blir allt så mycket större nu, varför har jag inte slutat varken snusa eller röka? Idiotiska jävla jag. Nej, nu ska jag gå och lägga mig för jag kommer ändå grubbla i flera jävla timmar.

jävlahoräckelliv.

Inga kommentarer: