fredag, september 25

tttthe fat cats had a heart attttacckkkk you know that!! .. eh, kiddidididiing. Skoldagen gick ju as nabbt, jag ba: SHIIIIET NO WAY!! men det gick snabbt. På matten använde jag fantasin och utvecklade mina svar, väldigt flitigt, enligt mig. 4% MF!! BERIT MAH HOE! ISLA THE PIMP.. osv.
Så ja, matten gick fort.

Eftersom alla ska ut ikväll och en annan del bara vara hemma och chilla. Så tog jag beslutet att vara hemma och plugga, denna deprimerade FREDAG. Jag har inte gjort en ända läxa seriöst, men idag, då jävlar (y).

Och dagens damp:
nej ingen annan än rasmus.

- Ja men ofta en pundare behöver veta allt om droger, hahahaha.

- hahahahaaa (jag härmade hans skratt)

- Fan!!!! jag kan inte sitta här, .. Idioter!!!!!
(lämnar bordet)

ojjjjjjjjjjjj.... you will hear from me later!

Inga kommentarer: