tisdag, december 29

Åh, bra att jag inte hunnit ta någon powernap idag, skulle varit as pigg nu annars. Och det passar sig verkligen att stänga av datorn nu, ska vara hundvakt imorgon. Inte så där jätte peppad på att kliva upp tidigt, kommer mest troligt vara insnöad om vi nu, tror helt, på nyheter. Men saker och ting kommer jag faktiskt kunna sysselsätta mig med, en massa tvätt och städ. Amanda nämnde även läxor, och högen i mitt rum påminde mig ganska rejält också. Tror vi på att jag kommer få något skoljobb gjort imorgon? EH.

Var iallafall kul att träffa Jennie ikväll, blev godis, prat&film. Panorama Activity(??), iallafall, hm.. Den var väl bra på sitt sätt. Vi spolade dock lite i slutet, så mellan dom här kommentarerna att den var ASBRA! och ASDÅLIG! , ställer jag mig som neutral.

Jolene, jolene..

Inga kommentarer: