fredag, januari 29

åh det var mysigt att promenera, förutom att solen hann försvinna medans jag var ute. Skulle lätt ha klivit upp typ nio om jag visste att det var sol idag :(. Men jaja, gick förbi pappa och kollade hur långt dom hade kommit. Och hela vardagsrummet är klart, förutom listerna och möbler. Annars, pprrr prrr.. Längtar till köket kommer :'D Oh what a change.

Annars tror jag jag ska vara med Evelina idag? Fast man vet aldrig, kanske hon far ut ändå. Hon och thörnis ska iallafall till roasters och ta en öl, som varje fredag nu för tiden? Eh. Och jag ska vara här hemma och plugga. Är sjukt sugen på öl, but we'll see. Förra helgen var så skön i och med det att jag bara chillade, hela helgen. Gerrr. Eller vad gjorde jag förra helgen? .. Hm.

På söndag tror jag iallafall jag skulle vara med frugan, plugga och sånt.
Annars är det mesta oplanerat, he-he-heeee.


Inga kommentarer: