torsdag, januari 28

dagens I-landsproblem,
ÄR ATT ALLA SÄGER DAGENS I-LANDSPROBLEM.

försov mig, - ilandsproblem!
har inte cigg, - ilandsproblem!
faila på provet, -ilandsproblem!
är sjuk, - ilandsproblem!
internet fungerar inte, -ilandsproblem!

you get it.
______________________

Anyways, ska försöka göra någon nytta någonstans. För jag har försökt powernapza, gick ju som det gick? Hey, en student har det stressigt. Im not alone. Fast dock önskar jag att det gick att trappa ner på den där stressen.

Känner även att jag inte hänger med, lite som den där tröga perioden Evelina hade. Jag tror jag känner som hon kände då, och jag kommer inte klaga om någon påpekar det. Cause I know. Fast den där tröga perioden, ..hon är fortfarande lite knäpp <3.

Så ja, jag är efter. Again, jag är en student :@. Fast nu när jag tänker efter, är jag en student? Student låter så vuxet. Och jag är inte vuxen. Inte nära vuxen. Eller? KOLLA, nu förvirrar jag mig själv. Jätte mycket. APA!! Parkinson var det, juste.

Inga kommentarer: