tisdag, januari 12

Jag tror jag tog i lite när jag gick och la mig halv tio, för jag vaknade fyra på morgonen as pigg. Men jag tänkte att det inte var så farligt, eftersom jag kan chilla till 7, sen fixa mig, sen ta gymnasie bussen klockan 7.40 eftersom vi börjar ju ändå 8.15. Ja, jag hade läst ett sms i sömnen, som jag såklart hade glömt bort sen. Men helt plötsligt fick jag för mig att vi inte hade engelska nu på morgonen, och jag undrade varför jag började tro det. Kollade då igenom mina sms, ingen engelska imorgon WOHO!, ööh vadå woho. Vad gör jag uppe nu då? Hade även fått typ fyra till sms, vad vill jag med att läsa i sömnen?! Och vad vill jag med att skjuta upp saker, son of a...

Ja, jag börjar 10.20. Det är bara några timmar kvar, helt lungt.
Men fått i mig lite frukost och hittat en underhållande kanal på yt.
Blir även ett bad på en stund :).


OMFG, you almost got hit by a train.
and then, HOLY SHIT a second one comes.
pjuuuh...
and then OMG A THIRD ONE COMES!
.. but its way over there, so it doesn't matter.

lovely :'D

Inga kommentarer: