lördag, januari 23

Om jag är trött? hell yes. Mina ögon är döda.
Ännu mer döda när jag blev lurad att pumpa luft från en aceton flaska, rakt i ögat. Och ändå blev det inte som jag ville. Har ju funderat hur det ligger till med mig och min syn, hur vi håller på att glida isär. Nu är jag rätt säker på att, ja vi har glidit isär, helt och hållet! Just efter den här aceton accidenten. Mitt högra öga är inte så med på vad som händer.
Och som man brukar säga med handikapp, man vet inte vad man har först man förlorat det. Okej, det gäller väl allt. [jag tänkte så i somras när jag var på kryckor 8-)..]

tänkte jag:
- Var det verkligen värt att bli så arg? Sparka i en fet sten?

Nu tänker jag så om mitt öga,
- was it really worth it? For one picture?


from one thing to another,
i think im gonna quit the cigz.

och nä, mitt öga överlever.
Jag tycker bara om överdriften.

Inga kommentarer: