lördag, januari 23

Tiiihihihihi. Jag har ingenaning om vad som hände med mig igår, jag vet att jag var astrött och skulle se avatar. Så jag hade en data vid sidan av mig där jag var på msn, och en dator på min mage för att jag skulle se avatar på den. Eh. Jag brukar slumra till i filmer, sen vakna helt plötsligt av att jag ser på film, men det brukar bara vara typ tre minuter jag somnar. Så jag kände hur jag höll på att somna, också minns jag att jag tänkte: Äh, jag kan somna in i filmen lite.

Jag vaknar, filmen är slut, klockan är fem på morgonen och min dator har fallit ner på min mage så att den ligger, ungefär som ett täcke. Min andra data är kvar som att inget hänt. Det ända jag tänker är: Vad var klockan när jag somnade? Och jag tror den var kring halv tolv.

Vaknade iallafall prick elva, av någon konstig anledning. Så har ätit frukost, simpsons började just då jag slog på tvn. Har tagit på mig täckbyxor, druckit kaffe och rökt första cigaretten. Så snart bär det av på en promenix!

Efter det så blir det väl att plugga, så länge jag bara orkar.

Inga kommentarer: