fredag, februari 5

Åhhhhh musik!varför är musik bäst i hela världen?
Jag svär, jag hade kunnat leva på bara musik.

green day - Viva la gloria [little girl]
owl city - The saltwater room
foo fighters - Best of you
green day - Macy's day parade
foo fighters - Long road to ruin
my chemical romance - I don't love you
lady gaga - Bad romance
tokio hotel - That day
billy talent - Surrender
30 seconds to mars - The kill
30 seconds to mars - From yesterday
HIM - Vampire heart
30 seconds to mars - Attack
paramore - Crushcrushcrush
paramore - All i wanted
flyleaf - All around me
tokio hotel - Reden
placebo - Running up that hill
placebo - Ashtray heart
placebo - Follow the cops back home
rihanna - Russian roulette

(kvällens lista, her name is mau!)
lite gammal och ny musik, i like that.
och jag hatar att skriva ner låtlistor,
för jag glömmer alltid någon as bra låt.



kvällen kommer spenderas med Stinky fylld med kaffe.
helt plötsligt blev jag förbannad på allt, men det går över.
Och mamma pratar om att flytta till mjölkudden, what?!
på söndag ska vi tydligen kika på lägenheter.

Inga kommentarer: