fredag, februari 12


Är ensam hemma på båda hållen, och har lite beslutångest om vart jag ska hamna inatt. Mamma är i och för sig på sjukhuset och kommer hem på en stund. Känns som att jag måste vara med henne, för även fast hon inte pratar mycket om hur hon mår för tillfället så vet jag att bara att ha mig hemma hjälper.

Hon hoppade även överlyckligt in i mitt rum idag, jag tänkte att det var någon bättre nyhet än att vi fick lägenheten på mjölkudden. Det känns egentligen inte som att det spelar någon roll, and whatever makes her happy, makes me happy in the end.

Som alla kvällar när man vet att man kommer bli själv, tänker man extra mycket. Jag har någon sorts ovana att bli arg på andra, fast jag själv i slutändan bestämt mig att stanna hemma iallafall. Men det är väl tur att jag får sånna här kvällar, för att lära mig att hantera det hela, i guess.

Så, blir kanske en till film senare. Hunnit se hostel, och den filmen fick mig att glömma skolan. Och glömma mitt .. omprov som väntas i veckan. FUCKKCKKK. Jaja, någongång måste jag ju klara det hur som helst. Min kväll kommer vara lugn, blossa i mitt rum och skriva något nytt och fräscht. Bara att få ut tankar och shit, brabrabraoo.

Inga kommentarer: