tisdag, juli 13

åh ja jag vet, mina uppdateringar suger dase. Men somsagt, hårt arbetande kvinna som helst ägnar sin tid åt att få all vila hon kan få. Som efter jobbet. Känns som att jag varit världens bortskämdaste när det gäller fritid, och kommer nog aldrig vänja mig vid arbetslivet. Känns lite som ett fängelse ibland, fast när man väl är där så känns allt bra. Är ledig imorgon iallafall, så idag vill jag bara busa. But where is all my power? Om jag inte klarar det här, förstår jag inte hur jag ska kunna bli superhjälte när jag blir stor.

Well oh well. André skjutsade hem mig efter jobbet, vi byggde en kattställning sen drog han. Han är just nu och fortsätter på tattueringen. Fick äta själv idag, blev nuggets och makaroner. Städade till lite här i hemmet, sen har jag givetvis myst och busat med mitt hjärte-ulliga-gulliga-snutti.. Ja, Snuffi då alltså.

Nu väntar jag bara på André, så vi kan hitta på något. Thats about it! Och förvänta er inte mig på ett tag, jag lever och jag är trött. En väldigt trött människa.

Inga kommentarer: