onsdag, november 10

hejhejhallå! Efter att ha smakat den äckliga dietsoppan med hela 3 lökar i, ett blomkålshuvud, två morätter, paprika och sånt där rotigt, konstaterade jag att vi ska prova något annat. Gav LCHF som förslag men det lät inte alls bra enligt André, först mamma sa att den var as bra. Hmpf. Så blev omelett (okej lite mer som äggröra blev det...) till frukost istället för att knapra på en gurka hela dagen.

Jag svalt seriöst igår, och jag är inte mer människa än någon annan, jag behöver kött. Mat. Riktig mat. Så taggar som bara den att det här håller nu :). Annars är det ingen praktik idag, utan ställe medicinsk grunkurs för mig. Så drar till skolan och råchillar hela dagen!




en låt som förföljt mig sedan fredags, underbar version.

1 kommentar:

Anonym sa...

LCHF är ju betydligt bättre eftersom man fortfarande får äta en massa god mat ;) / H