onsdag, december 29

ÅHHH jag sitter fortfarande här. Ska egentligen stå i duschen, börja välja kläder, fixa mig och sedan gå och handla. Men jag sitter här, skulle bara slå på musik. Men här är jag. Fick världens sug att fixa min jäkla blogg, vill ha vitt och sådär.. Stilrent. Less på dedär gråa och less på min bild nu. Så dags för något nytt. Men först måste jag handla. Och allt detdär innan.

Lyssnar iallafall på Johnny cash, känns som en sådan dag. Drömmer mig bort till jag och André ska ha tema fest!!! Åh som jag velat ha det länge, och nu har vi kommit på temat. Gerr.....

Kan även köra dag 5 - vad är kärlek?:

Ja vad är kärlek? Det är den bästa känslan i hela världen, men samtidigt den värsta om det vänder sig emot en. Kärlek är nog alla beroende av och strävar efter, alla vill bli kära. Kanske inte idag eller imorgon, men vadå, någon gång blir man det. Kärlek är alla färger och allt sött omkring, ett extra skutt i hjärtat liksom.

Inga kommentarer: