lördag, december 4

Dag ett


I Lejonet härskar solen, och blir stor och pompös. Det är det stolta, storslagna jagets position. Men i ännu högre grad är det viljestyrkans. Lejonet har en vilja, den allra starkaste, känner den och känner sig ha rätt till den. För Lejonet är allt som står i vägen för hans eget förverkligande oberättigat. Han har dignitet och en sann storhet, förmåga att leda och våga befinna sig i centrum. Ett starkt markerat Lejon har kunglighet över sig. Den förnäma människan. Han uttrycker ett slags suveränitet som också brukar innebära generositet mot andra, förmåga att upp­skatta andras kvaliteter och låta dem komma till uttryck. Den som känner sin egen storhet vågar erkänna andras. Lejonet håller hårt på sin integritet och tenderar att förakta svaghet.

Anledningen till varför jag gör så, är för att jag har jäkligt svårt att försöka komma på hur jag är. Vem jag är som person, hur jag beter mig osvosvosv. Jag är helt enkelt jag :) Same same like everyone, only different ;) Beskrivningen av Lejonet känner jag iallafall igen mig i.

Annars bara kort, är 18år. Går omvårdnadspogrammet. Älskar musik, från alla genrer. Mycket Johnny cash, mycket Marilyn manson. Mycket muse, mycket coldplay. Även svensk hip hop till och från!

Mest av allt måste jag nog säga Marilyn Manson, i alla lägen.

Jag bor på mjölkudden, flyttade hit i våras. Innan det bodde jag på Hertsön alla 17 år. Hann dock inte bo länge i lägenheten som var tänkt, eftersom jag träffade André! Så flyttade lite saker eftersom och plötsligt fann jag mig själv här varje morgon. Jag älskar varje dag!

Fyller år i slutet på Juli, därav Lejonet. Ehm.. Ja. Går i skolan varje vecko dag och är så helig som det bara går. Sparar mig till bröllopet och dricker absolut ingen alkoholhaltig dryck. Hallonsoda är gott och ferrari bilar är också gott. Mina helger består av att läsa böcker och läxor detssutom har jag glasögon.

Jag är generös när jag har pengar och hatar när folk ska hålla på att slåss.
Det är fint med regn och jag älskar min katt.

SÅDÄRJA! Ni kan nog hitta lite fel här och där. Lite sånt där bullshit.

Inga kommentarer: