lördag, december 4

Igår kom Robert och Sanna förbi, så vi drack en skvätt kaffe och får sedan och bowlade. Jag och André förlorade, men det gjorde vi ju såklart med mening. Efter det så for vi förbi Robin, där var det lite håll igång :) Sedan drog vi ut för att Geocasha. Kan ju säga att denna aktivitet vunnit min pojkes hjärta, och vi kommer nog gå ut fler gånger denna vinter och frysa fötterna av oss. Det är faktiskt ganska kul måste jag ändå erkänna!

Onyttiga och hungriga som vi kände oss kring två snåret, gjorde att vi drogs till max. Mh-hmmm :) !! Nä men efter det så for vi hem, tog en dusch och la oss. André ligger fortfarande och sover, ska vara en tönt och ge frukost på sängen. Sen vidare till mammsen för att plugga :)

Och måste även säga att det här är den mysigaste dagen på länge, det är halvmörkt, det snöar och MINA JULSTJÄRNOR ÄR SÅ FINA!!! Jag julpyntade faktiskt igår. Det blev på så vis. Prrrr ;)

Inga kommentarer: