torsdag, januari 27

Åh, lyssnar på Placebo och dör lite. Kommer aldrig tröttna på det bandet, aldrigaldrigaldrig! Eller finns såklart massor med band jag aldrig kommer tröttna på, men det skulle bli för lång lista.
Bet you sleep like a child with your thumb in your mouth
I could creep up beside put a gun in your mouth

Makes me sick when I hear all the shit that you say
So much crap coming out it must take you all day

Theres a space kept in hell with your name on the seat
With a spike in the chair just to make it complete

When you look at yourself do you see what I see
If you do why the fuck are you looking at
me

Nu ska jag klä på mig lite kläder och börja bege mig mot mamzi.
Juste, .. Vi fick en present av henne, (hehe!!), Asgott kaffe och någon slags chilichoklad? Jag tog en ytte pytte bit och André varnade mig, men joooo, jag som är så bra på att lyssna. DET VAR JU AS STARKT!! Ofta det ens är lagligt att ha så mycket chili i choklad? Man har inte ens så mycket i mat, SON OF A :@. Eftersom mamma läser min blogg måste jag väl säga att chokladen var jätte god.. Mh... Kaffet var iallafall as gott, haha.

Och presenter igår av farmor var,
en väska, två linnen, en sjal, ett halsband med kors (<3) och solis brillor!
NU!! hejpa :)

Inga kommentarer: