onsdag, februari 9

Åh vad jag var trött och arg igår. Träningen gick bra, men allt började med när mitt pass var borta. Har bara ett pass och inget ID kort för att jag är så jävla seg på att fixa det. Som en del vet håller jag på att trappa ner rätt hårt på cigaretter, typ tre cigaretter om dagen. Igår fick jag min morgon cigarett, solen sken och allt gick som på räls. Kom hem, tog kaffe, hade allt planerat, när jag skulle promenera vidare till mamma kring halv tre så skulle jag alltså köpa cigaretter för mina var slut.

Ja, mitt pass var då i min väska som då var hos Amanda. Såklart. Där förstördes hela min dag, fast André kom med cigaretter kring halv sex tiden. Men det var redan förstört då. Var arg, irriterad, tyst och trött. Var längesen jag var så arg. Hade dock fått ta ut min ilska på skrivande och sånt, så var ganska lugn senare mot kvällen. Var istället väldigt slut av det och tyst.

Vi for iallafall förbi Sanna och Robert som fått en lägenhet, åh vad jag älskar hertsöns lägenheter! Dom är så perfekta allihopa. Men då är det ju Hertsön det är fel på. Dom hade iallafall jätte mysigt och världens största och skönaste soffa typ, oh god damn.

Idag jobbar jag kväll!! Jag hatar verkligen det. För man hinner inte göra något innan eller efter. Och att jag vaknade upp ur en dröm som påminde mig om all läxa jag har gjorde ingenting bättre. Är otroligt uttråkad.

Vill designa converse och ha pengar, vill att mitt paket från cdon ska komma.
Vill så mycket! Vill hyra en liten gnom som kan fixa mina läxor också.

Blir att sova direkt jag kommer hem, for sure.

Inga kommentarer: