tisdag, februari 8

Well hello. Hela skoldagen gick as snabbt igår? eh. Kan vara för att jag missade första lektionen. Eller så gick den bara snabbt bara för att. Tog bussen till pontus direkt jag slutatade, kändes skönt att vara tillbaka efter för mycket vila. André kom även dit efter en timme, han har också tagit kort där nu! Inte för att jag tränade med han något, men .. Ja, kul grej ändå. Vi åkte såklart hem tillsammans iallafall, haha.

Ledig idag, ser att solen hittat fram ganska starkt. Så blir en promenad till pontus för att köra styrke, med ytterst lite kondition. Men först en kopp kaffe såklart!

Haha, en annan sak! När vi var i jokkmokk så köpte vi oss en bit kaffe ost, jag älskar verkligen kaffe ost. Men tycker inte att det smakar så värst ost, utan mer gräddigt? Så igår fick jag värsta ideén om att stoppa kaffe ost i varm choklad, det var något av det godaste jag någonsin ätit. Helt perfekt blandning ;)

Inga kommentarer: