måndag, mars 14

Hehe, ja sitter här och har jätte kul somvanligt. Funderar på att kanske träna idag, fick värsta flashbacken när jag såg bilden från igår då jag bara tagit kort på min kropp. När jag höll på att lägga upp den kom min fina kille och kommenterade den på en gång,
- Va! Vad smal du såg ut!
Det högg till lite sådär i hjärtat,
- VADÅ!! Jag är så smal!!!

Fast skenet kan bedra, olyckligtvis. Så om jag ska vara fit till sommaren, så måste jag nog börja med ett skarpt tränings schema. Men det är så lätt att skylla på annat, eller vadå skylla på annat, jag vill ju träna. Faktiskt är vi mitt i en flytt och packning, jag har även en massa jäkla skoljobb att ta tag i. Hur mycket jag än kommit ikapp, har jag märkt att man faktiskt får läxor sisådär två/tre gånger i veckan ändå. No wonder man blir less och bara kastar allt i papperskorgen tillslut! (hehe.. ehh.. inte för att jag gör sånt!)

En annan sak, imorgon får min klass besök av min Madre som håller på att skola sig till Vård lärare. Så hon kommer hänga med oss på psykologin ;) hehe, men vad har jag att vara orolig över. Jag är värsta mvg eleven och sitter alltid tyst i ett hörn.

Inga kommentarer: