måndag, mars 14

Lördagen blev as bra. När jag slutat jobb fick jag skjuts hem, såg klart matchen, Luleå vann givetvis. Camilla pallade rumpan hit, så vi började slurpa champange och vin! Sedan gick vi till tuna där det vankades förfest, råkade ut för fylle hicka fast jag inte ens var full? Så kanske var det bara en envis hicka. Sedan drog vi in på Corner där endast Niklas gjorde oss sällskap, fast självklart träffade man andra sköna kottsar ute.

André lämnade All star och kom dit jag var, vi svamlade på vägen mot taxi och svamlade hela vägen hem, haha. Så det var en bra kväll, jag mådde sjuuukt bra! Fast det gör man ju med rätt människor, <3!

Har fått tummen ur röven och börjat städa upp här bland alla flyttlådor. Fast 50% av allt stök var faktiskt mina kläder och läxor. Annars så händer det inte mycket alls, har tid på vcrl klockan 13 så taggar väl det, wohoooo. Det var något mer, hmmm.. Ja det var det säkert, men tydligen inte så viktigt när jag glömde det. CHOPCHOP, pözzN

Inga kommentarer: