måndag, april 18

Smuttar på lite hallonsoda, lite sådär efter min paus. Tänkte starta igen med psykologin, men what the.. Kan istället bekanta mig med området här och ta en frisk promenad. Hehe. Som jag hade förväntat mig hamnade jag lite på punkt 4 och tänker på nya tag! Nä, en promenad i solen för att sedan komma hem och putsa i köket.

Jag vill även ha en bakelse bok. Kan inte rik snäll själ bara knacka på dörren och ge mig en sådan? För jag älskar att baka, tydligen. Inte just att äta det, men att göra söta fina goda saker som andra kan säga är det godaste dom någonsin ätit.

Farmor kom förbi med en massa recept böcker, dock matlagning. Var inte vad jag önskade mig, eftersom jag haaaatar att laga mat. Så ge mig bara en bakselsebok.

När du, den där jätte snälla människan, kommer med en bra bakelsebok, kan du även ta med en miljon? Skulle även behöva lite pengar. Hoppas det inte var för mycket begärt! Puuuussssss

Inga kommentarer: