lördag, juli 16

Åh, ryser i hela kroppen. Går på någon slags HIM nostalgi tripp, mitt hjärta slår dubbla slag och ja, jag skojar inte, hela jag ryser. Kommer speciellt ihåg Razorblade romance skivan som jag fick i födelsedagspresent typ när jag var 15 ellernå. Och den skivan gick på repeat så sjukt många gånger, speciellt under min sån där tid då jag mest bara var med mig själv. Så många känslor som kommer upp, fast jag känner mig ändå lugn.

Många tustentals känslor och minnen, kommer ihåg vad jag skrivit med den musiken i öronen, hur mycket jag inspirerades av dess musik och text. Hur mycket man kunde känna igen sig i orden, man tänkte ibland bara: jag kunde inte sagt det bättre själv, någonsin. Och aldrig hade man kunnat skriva något liknande.



Nu kommer jag sova gott :)

Inga kommentarer: