måndag, november 21

Kinesiskamuren och en massa därtill.

Sådärja, hemma sedan en vecka tillbaka nästan. Om jag saknar internet? Nja, det säger ju sig sjävlt. Ingen uppdatering först nu. Men periodare som jag är, ibland är det kul att kasta in en liten bild och uppdatera vad som faktiskt händer. Fast det är ju ärligt mest för min egna skull, känns kul att kunna titta tillbaka!

Ja, som ni ser på bilden så satt jag på kinesiska muren och chillade förra helgen. Det blåste riktigt jäkla hårt på en del ställen, därav min snygga pose och frissa ;) Nä, vilken upplevelse mina kära vänner! Rekomenderar att alla släpar sig dit minst en gång innan man dör. Jag kommer fara dit igen, så snart som möjligt!! Och får då min kära med mig :)

Mår iallafall bra, fast allt går som en bergochdalbana. Som vanligt då. Ena dagen känner jag mig odödlig, bäst på allt och är bäst på allt. Har tusen saker i luften och jonglerar som ett proffs. Sedan så brister det, och plötsligt ångrar jag linjen jag valt och att jag ens börjat med körkort när det är så mycket annat att tänka på.. Konstigt att jag tvivlar på linjen, när jag inte kan tänka mig i något annat arbete än att hjälpa människor.

Jag har världens bästa liv ändå.
André, snuffe&chassi, mamma, pappa, Rasmus, alla vänner omkring.
Ni allihopa är helt fantastiska! Kommer aldrig kunna tacka er nog. <3

Inga kommentarer: